Pagina's

Maandag 22 november

Vandaag stond Universal Studios op het programma, islands of Adventure hadden we immers vorige week al gedaan.

Bij binnenkomst was het een drukt van gewelste, echt 1 grote mensenmassa die door de Citywalk liep. Bij de splitsing kozen gelukkig de meeste mensen voor links en sloegen wij met een kleiner gezelschap af naar rechts.

Bij binnenkomst in het park viel het gelukkig allemaal wel mee met de drukte. We hebben gedurende de dag best wat attracties gedaan en Thijs heeft zich goed vermaakt in de speeltuin van Fievel. We merken wel dat we ‘pretpark’ moe aan het worden zijn en we hoeven dus ook niet meer alles. Rond 15 uur hebben we het wel gezien en gaan richting uitgang van het park. Boven pakken dikken wolken zich samen en op het moment dat we over de loopbanden richting de parkeergarage gaan breekt de hemel open. Als het hier regent dan komt het ook goed naar beneden. Gelukkig konden we overdekt de auto bereiken en door de regen verlieten we het Universal-gebied.

We waren allebei nog steeds op zoek naar sandalen maar deze waren in het ‘winterseizoen’ niet veel te vinden. Ik bedacht me dat we bij de Festival Bay mall in 2004 een grote outdoorwinkel gezien hadden dus dit werd ons doel.

Onderweg kwamen we nog een Casual Male XL- winkel tegen dus hier even gestopt voor Vincent. Vincent had hier een 2XL nodig maar de winkel ging wel tot 7 of 8 XL!! Een leuke blouse en een lekkere wintertrui hier gekocht.

Ik ben bij de Brass Outdoorwinkel geslaagd voor mooie sandalen, voor Vincent waren ze er helaas niet in de goede maat. Er was in de winkel ook een Santa maar daarmee wilde Thijs niet op de foto! Ben benieuwd hoe dit zondag gaat als hij met opa naar Sinterklaar mag op zijn werk.

Voor het eten zijn wij bij Santa Fe geweest. Ik had deze al anderhalve week op het ook want ze adverteerden met steaks en fajitas. En vooral dat laatste vind ik heerlijk. We hebben hier lekker gegeten, de emmer met pelpinda’s werd op tafel gezet ! Het eten was ook erg lekker dus met een voldaan gevoel gingen we hier weer weg.

Nog even bij de Fossil-outlet gestopt voor een horloge voor Vincent en ik nog een leuke tas gescoord. Verder nog wat shirts voor Thijs en dan zit de koffer denk ik een heel eind vol. Morgenavond maar eens kijken wat de schade is, of er nog plek is voor wat shoppen.

Trouwens nog geen idee wat we morgen gaan doen, zwemmen, naar de kust of toch nog een keer Disney….we zullen het morgen wel zien.




4 opmerkingen:

  1. Wij zijn na al die jaren inmiddels ook wel 'pretparkmoe' en zodoende doen wij per vakantie nog maar 2-3 parken. In Florida is verder nog genoeg te zien dus wat dat betreft vinden wij dat niet echt erg.

    Probeer 's avonds ook nog even een ritje door de woonwijken te maken, die zijn nu echt mooi versierd. Ook in Celebrations moet je even gaan kijken, daar "sneeuwt" het iedere avond om 19:00, 20:00 en 21:00 in de 'dorpsstraat' en ook door heel Celebrations staan mooie versierde huizen.

    Als jullie besluiten om naar de kust te gaan, een ritje over Daytona Beach is altijd leuk !

    Groetjes vanuit een koud & nat NL,
    Pieter & Petra "PenPe"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een airboat tourtocht is ook superleuk, of in een tube de lazy river in Kelly Park afdrijven.
    groet Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi, weer eens een reactie van mij. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet geniet van jullie verhalen en met name de foto's. Ik blijf het volgen. Goed dat jullie kleding gekocht hebben want dat ga je zeker nodig hebben. Je komt van de zon naar de sneeuw en -8 graden als we de voorspellingen moeten geloven. Groetjes en tot gauw, Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel grappig als je bij de startpagins begint en dan terug gaat lezen naar de vorige berichten. Dan blijkt dat ik niet zo origineel was als ik dacht. Shit weer een droom minder! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen